M-am plictisit

si am zis sa bloguiesc din nou.  Tema va fi aceeasi, intamplari si chestii bazate pe realitatea cotidiana din America, in special din New York.  Blogul vechi s-a pierdut din cauza unui accident bazat pe prostia/neglijenta mea. Voi rescrie unele articole vechi, in masura in care imi aduc aminte de ele.

Intre timp, am vazut ca blogosfera rosuaneza s-a cam lenevit, lumea scrie mai rar sau deloc. De exemplu Cristi, care intre timp a fost la New York, ne-am si intalnit insa din august nu a mai scris. Eu asteptam nerabdator povetea lui despre aventura la New York, cred ca s-a speriat si el si inca is revine din soc:d Nu oricine are puterea sa scrie New York-ul:)

2 gânduri despre „M-am plictisit

Lasă un răspuns

