Ciorapi

AM zis sa incep cu ceva pozitiv, ca din alelalte am destule. Deci ceva pozitiv este ca ieri am gasit in sfarsit ciorapi calumea.  Ca aici is la moda aia doar pe calcai, care nu ma prea incanta, iar cei care sunt un pic mai lungi ma strang, ca aici is o marime unica, e o singura marime pt labe de marime intre  38 si 46.  Ieri insa am fost la Walmart si am gasit ciorapi meseriasi, pe gustul meu.

De asemenea, aici in America, ciorapii nu se rup. Am unii cumparati la inceputuri si nu se rup..se mai scamoseaza dar nu se rup.

Ca concluzie, din punct de vedere al ciorapilor este bine, sa cu alte cuvinte, unde nu-i cap, vai de picioare.

 

4 gânduri despre „Ciorapi

  1. Depinde de care sosete iti iei ?! Eu tocmai mi-am rupt o pereche, bine probabil o fi si din cauza ca are deja vreo 2-3 ani – si-apoi cel putin o data pe saptamana trece prin masina de spalat … deci se rup si-astia ?! vrei sa-ti trimit poza?!

Lasă un răspuns

