Taximetristi

Exista o categorie aparte de taximetristi, nu chiar putini, caci in ultima vreme am tot dat de din astia. Deci ma sui in taxi si spun unde vreau sa ajung. Taximetristul spune ca nu stie sa ajunga la adresa respectiva, daca nu cumva stiu eu? Ok, nu e grav, nu stie omul adresa nu e chiar grav, cu toate ca te-ai astepta de la un taximetrist sa fie mai informat sau sa aiba o carte, o harta, un gps..

Insa, de 3 ori mi s-a intamplat pana acum, s- a intors taximetristu la mine si m-a intrebat cum adica nu stiu sa ajung daca eu merg acolo? Unii cu ton de repros, altii chiar batjocoritor, mi s-a spus ca daca merg acolo e de datoria mea sa stiu cum se ajunge. Am mai discutat cu un taximetrist, asta stia orasul insa a zis ca nu se agita daca nu stie adresa ca ii cere clentului zip-ul, ca stie sa ajunga la orice zip si de acolo se descurca ei..Si sa vezi injuraturi ce iti iei daca nu lasi bacsis.
Nu sunt toti la fel dar uneori nu e usor sa te dai cu taxiul la New York.
AM dat candva de un taximetrist roman, a zis ca 6 luni din an face taximetrie la New York iar restul anului merge acasa in Romania.
Alta data am dat de o taximetrista. Frumusica, simpatica , avea una din cele mai senzuale voci care le-am auzit pana acum. I-am dat bacsis 5 dolari, a mai vorbit 2 minute.

2 gânduri despre „Taximetristi

    • nu ma grabeam atunci, aveam timp sa ascult vocea. INsa, in general, cand iau taxiul inseamna ca ma grabesc undeva sau chiar ca nu stiu sa ajung la destinatie si credeam eu ca daca nu taximetristu atunci cine:)

Lasă un răspuns

