Mexicani la furat de bicle in Chinatown

Cum ma uitam eu sa vad cine m-a vazut ca am facut u n u-turn unde nu eram sigur ca e voie:D, observ a 2 metri de locul de unde tocmai demarasem 3 mexicanosi dadeau spargerea la biciclete. 2 tineau de 6 si il acopereau pe al treilea care baga cu fierastraul la lanturi.  Cam in strada mare, doar ca la 1 noaptea. Le dau 3 claxoane cand trec prin dreptul  lor si merg in treaba mea.

Dupa cam 25-30 de minute, ma intorc si dau sa parchez in acelasi loc.  Mexicanii mei tot acolo, insa inconjurati de o gramada de politisti, radeau unii la altii ca prostii. Adica mexicanii intre ei, politistii intre ei, mexicanii la politisti si tot asa.. 4 masini de politie si o gramada de politisti se adunasera.  Am trecut printre ei si m-am dus in treaba mea, la 2 minute distanta insa dupa colt, nu mai puteam vedea ce se petrece. Dupa 5 minute, trece unul din mexicani pe langa mine grabit si se baga intr-o scara pe acolo. La cateva zeci de secunde apar si ceilalti 2 mexicani foarte voiosi si mandri. Unul vine sa ne ceara tigari. Plin de tupeu, ii spune celui cu care eram eu sa ii dea tigara din mana, chiar daca acesta spusese ca e ultima.  Imi cere si mie, ii fac semn dincap ca nu, se uita lung la mine, il cam chinuia pe el talentul dar s-a lasat pagubas, a zis „gracias” ironic si a plecat dupa alalalt  care il astepta mai incolo si ne-a facut nu stiu ce fel de „putas” de la departare asa. Adica baietii tocmai scpasera de 8 politisti care ii prinsesera la furat, lumea era a lor.

Ce s-o fi intamplat exact intre mexicani si politisti nu stiu, probabil aia 3 nu avea nici acte, nu vroiau nici sa ocupe Wall Street-ul asa ca nu si-au batut capul cu ei..

2 gânduri despre „Mexicani la furat de bicle in Chinatown

Lasă un răspuns

