Politia sub acoperire

P-acilea nu toti politistii poarta uniforme. Am mai vazut din cand in cand cate un negru arestat in metrou si unul sau 2 politisiti pe langa el care in afara de insigna atarnata la gat numai politisti nu ai zice ca is. Imbracati in blugi, adidasi, tatuati , mai curand ai zice ca is de partea ailalta a baricadei.

Mai au si masini care la prima vedere par civile dar cand e cazul isi aprind girofaruri si nu mai par civile.

Si mai sunt unii care cand ma gandesc ca era sa am de-a face cu ei ma cam trec niste fiori asa.  Asta vara, am plecat la Niagara cu masina, 2 masculi si o femela. Dupa vreo 7 minute de cand am plecat din fata blocului,  masculul de la volan imi zice „ce e cu taxiul ala din spate, e ciudat, o fi politia cumva?” Eu ma uit zic „nu cred, e doar un taxi, de ce sa fie politia , da-i inainte” . El insa a tras usor pe dreapta si da, din taxi, de la volan,  s-a dat jos un politist. Politist imbracat in politist. Era masina de  politie vopsita -camumflata fix ca un taxi. Vine politistul la geam si se rasteste la sofer sa opreasca motorul, asta zice ca e oprit , politistul iar se rasteste la el sa puna in „park”.  Se mai linisteste omul legii si cere acte si cica unde mergem. La Niagara mergem, foarte mult s-a mirat ala, nu stiu de ce, cica daca chiar acum mergem la Niagara? Acolo mergem. Apoi politistul zice vad ca aveti o fata intinsa in spate (eram cu un suv maricel si ea isi facuse patul ca era 2 noaptea) nu cumva e legata? Nu e legata, se ridica fata si ii face semn ca nu e legata, ca sta de bunavoie. Zice politstu stii ca ai facut un u-turn acolo si nu aveai voie? Al meu sofer zice ca nu ca acolo era semn ca e interzis uturnu la stanga si el a facut la dreapta. Iar zice politistul sti ica acolo era un stop si nu ai oprit? Al meu zice ca da, insa a incetinit si avea vizibilitate si nu era trafic asa ca trecut.  Bun astea fiind zise se intorc politisti in masina lor, ca intre timp venise si alalalt sa vada care e faza.  Se apuca sa scrie ceva insa nu stau mult si se intorc. Ii dau actele inapoi, ne dau indicatii pe unde sa iesim din oras si ii spun prietenului de la volan, cumva cu subinteles ,”la multi ani!” . Era ziua lui si asta se pare ca l-a scapat de amenda.

De ce am spus mai devreme ca ma trec fiori cand imi aduc aminte de intamplarea asta? Pentru ca, daca as fi fost eu la volan, am condus cu schimbul deci doar intamplator nu conduceam eu atunci, deci daca eram eu la volan si vedeam un taxi stand in fundul meu ii alergam pe aia pana ma prindeau si ma bagau la puscarie:D Poate totsui daca eram la volan as fi fost mai atent si realizam ca is politisti..poate

5 gânduri despre „Politia sub acoperire

Lasă un răspuns

