Coada de Black Friday

Marti cand am trecut pe langa BestBuy erau deja aproape 20 de scaune insiruite la intrare.  Joi la ora 4 erau cateva zeci bune de persoane, poate spre suta, iar primii din coada deja incepusera scandalul, nu stiu ce nu le convenea de se certau cu foc.  A iesit o negresa din rand strigand sa nu o atinga. Am observat ca mai de fiecare data cand e agitatie la vreo coada o negresa e la mijloc.

Revenind la coada, unii erau chiar cu cortul, nu stiu cat timp au stat asa:

 

 

4 gânduri despre „Coada de Black Friday

  1. Foarte interesant! Pe aici pe la Romanica, Black Friday-ul a fost mai mult online si cam stangaci. Adica s-au cam blocat paginele respective cu toate ca reducerile importante le-am vazut la un singur site.

  2. ai profitat de vre-o reducere???? eu nu…
    culmea e ca.. am fost vineri la bestbuy… dar in queens… si cand am vazut ce rand era… am plecat grabit… de fapt… eu doream sa cumpar doar tus pentru printer… si asta puteam sa o fac si de la alte megazine… asa ca am mers la staples.. unde nu era nici un pic de rand…

Lasă un răspuns

