Manhattan… strada 56(ups, de fapt 54)… astazi… noiembrie 25…

Ovi a facut niste poze frumoase pe strada 56, din masina, aici le puteti admira:  manhattan-strada-56-astazi-noiembrie-05 . Eu am promis ca merg pe aceeasi strada si fac poze ca pieton.  Doar ca in loc de strada 56 am nimerit(a se citi asa mi-am adus eu aminte) pe 54.  Iaca niste poze de pe 54 asa dar:

la colt, taraba cu „ia poseta, neamule”:

pe celalat colt o cafenea cu terasa:

duba cu tabla indoita(a la new york) :

o cladire(hotel) de mi-a placut mie:

mai incolo am dat de un santier. Imi place ca aici santierele nu ocupa mult spatiu, asta de exemplu trotuarul si o banda si construiesc zeci de etaje. Si fara praf.

inconjurate pe o parte de santier iar pe de alta de zgarie nori, inca mai rezista 2 cladiri mici, 3 nivele:

vis-a-vis e Iguana, un local cu terasa, cam frig dar vad ca inca sunt terase deschise:

din strada ies aburi precum in filme:

Politia iar in dreapta o bicicleta legata a la new york, adica cu roata din fata scoasa si prinsa la spate:

am gasit si o biserica greco-ortodoxa, cica ar fi din 1886 acolo:

chiar in fata bisericii, parcata masina politiei, cu toate ca indicatorul spune ca nu ar avea voie:

la sfarsit, 2 mai de sezon, m-am bucurat ca am  prins si eu un copac cu frunze toamna asta:

Mos Craciun iesise la inspectie, se uita cu repros la cum au aruncat si transportat gunoiul:

 

4 gânduri despre „Manhattan… strada 56(ups, de fapt 54)… astazi… noiembrie 25…

  1. e faina strada…
    tu chiar vii cu mai multe detalii… si asta imi place…
    cea mai faina.. mi se pare poza de dupa cea cu… duba cu tabla indoita…
    e zi superba astazi… sa te bucuri de ea… asa iti doresc…
    ovi

  2. Ce diferenta intre pozele astea si videoclipul ala cu time lapse!
    Bravo tie ca bagi poze adevarate de la fata locului!
    Mai asteptam si alte poze de la tine, daca ai timp.

    • astea sunt parfum fata de ce as putea baga, fata de ce bagasem pe blogul vechi, sa vad cand oi avea chef sa reiau unele subecte de acolo..

Lasă un răspuns

