De 3 ori si inca o data

Am mers sa depun un dosar. La coada vreo 7 inaintea mea, mergea oarecum rapid. La ghiseu un nene cam expeditiv si plictisit. Insa la ce intrebari si probleme am vazut aveau cei cu care avea de -a face mi-am zis ca e normal. Eu am toate documentele,  semnate, stampilate etc, la mine o sa decurga repede, mi-am zis eu.  Imi vine randul, ma duc mandru si ii dau hartiile. Se uita ala si imi zice ca am ce imi trebe doar ca nu mi-am trecut numele si datele personale pe formularul principal..In apararea mea, erau cam 5 foi si formularul de completat era al 4-lea, am uitat de el. Ok, merg il completez si ma pun iar la coada. Chiar din prima nu se putea.  Ajung iar la nenea, imi zice da, acum totul e bine,  singura problema e ca eu am completat formularul de tip vechi si trebuie sa scriu iar pe formularul nou si imi da formularul nou. Formularele arata diferit, foarte mici sanse sa nu isi fi dat seama prima oara..Asa ca am completat pe cel nou si am stat iar la coada, a treia oara pentru acelasi lucru.

Apoi inca o data la o alta coada, ca prima era doar pt preluarea dosarului, asta din urma pt procesare si platit taxe.

4 gânduri despre „De 3 ori si inca o data

  1. Cica: ” You can always tell who was raised in New York by how they take a compliment when they’re an adult. ‘Nice haircut.’ ‘Screw you. What’s wrong with it?’ „

Lasă un răspuns

