Penibilitate

Fusei de mancai o ciorba de burta ca avui ditamai pofta. Ma insoti un alt roman la restaurantul romanesc. Si la un moment dat, dupa ce pleaca chelnera de la masa noastra, ala zice ca ce aiurea e sa vii din Romania in America si sa lucrezi la restaurant romanesc, ca el nu intelege de ce.

I-am raspuns ca are dreptate si nu numai atat dar am vazut si chinezi lucrand in restaurante chinezesti, indieni restaurante indiene si o gramada de alte neamuri. Ce penibili trebe ca is si aia.  A tacut omul, cred ca s-a rusinat, ca mi-a platit ciorba.

4 gânduri despre „Penibilitate

    • Ca sa fiu carcotas eu spun ca nu garanteaza nimeni ca acel italian chiar stie sa faca pizza buna! Este mai mult o chestie de imagine, de publicitate 🙂

  1. Eu am mancat la Transilvania..
    Ideea e ca intr-adevar, da bine un italian la o pizzerie si un chiez la o chinezarie.
    La fel cum si romanca (blonda) daca ati fost tot acolo, da bine in restauratul romanesc.

    Pe mine m-a deranjat o singura chestie, nu atat de mult pretul (care m-a spart) cat doua cuvinte care inca si acum ma zgarie cand imi amintesc …

    „French fries langa mici?”

    Femeia lu dumniezo !!! spune-i in p*la mea… cartof prajit ca de-aia am venit sa manc in restaurant romanesc … nu-s la McDonalds ..

Lasă un răspuns

