Tipic

tipicul nr 1: comand pizza. intru pe net, o construiesc cu ce vreau eu , platesc si astept. Ma suna unu zice ca nu are ciuperci daca vreau altceva.  zic ca vreau branza. El zice nu se poate ca aia e pret diferit. Eu zic bine atunci baga rosii. El zice ok, deci pui? Nu bai , rosii! Vine ala cu livrarea la usa si imi da pizza si sa ii semnez chitanta. Eu ma tot uitam pe chitanta sa vad ce scrie, il intreb unde scrie pt ce pl atesc. Ala cica semneaza acolo. Eu repet. El zice aaa, vrei si sucul? Da vreau si sucul ca de aia l-am comandat si platit. EL zice l-am uitat in masina si pleaca. Dupa 10 minute apare si imi da o sticla de Pepsi de 2 litri zice ca e ok asa, nu conteaza ca eu comandasem una mica. AM baut sticla si nu am dormit toata noaptea.

Tipicul nr 2: am cerut la unu un sandwich cu oo, el mi-a dat doar oole, ca dupa cum ziceam astia aud un cuvant si se axeaza pe ala, nu conteaza ca tu spui multe dupa.  S-a speriat ca a crezut ca ii dau cu el in cap, dar eu is om civilizat, doar m-am prefacut.

Tipic nr 3:  verific oarecum intamplator un cont de card care nu prea il folosesc in utima vreme.  Ma trezesc ca is pe minus cu 30 de dolari. Ma uit pe acolo si vad  o tranzactie de 40 d edolari la un bar la care eu am fost candva anul trecut. Sun la banca zic ce e aia, aia imi spun ca tranzactia e din august dar se pare ca acum au procesat-o aia de la bar. In mod normal daca is p e minus o sa ma inca 35 de dolari overdraft.

Astea sunt doar cateva tipice in noul an, as mai avea vreo 2 dar merg la aia la bar sa le fac scandal.

4 gânduri despre „Tipic

    • nu am mai ajuns la bar, am fost ocupat in ultimul timp, am vorbit la banca si aia au zis ca timp de un an e legal sa imi ia aia bani din cont..o sa le fac eu o reclamatie anonima la aia cu inspectia sanitara, macar nitel stres tot baga inei chiar daca is in regula..

Lasă un răspuns

