La mexicanu’ obosit

E la un magazin prin zona un mexican. Pana de curand muncea cate 12 ore sau chiar mai mult pe zi, acum de curnad au mai angajat un mexicanos asa ca lucreaza mai putin. Totusi, l-am vazut foarte obosit si l-am intrebat ce are ca doar nu mai lucreaza asa mult?! Mi-a raspuns ca din cauza ca are asa mult timp liber, nu are ce face si se masturbeaza mult. M-am uitat la el si am vazut ca pare serios, am zis ca asa o fi in cultura mexicana, is mai deschisi la din astea. Nu am stiut cum sa raspund la explicatia lui, asa ca l-am intrebat cat de mult se masturbeaza de e asa obosit? Mi-a zis ca ziua anterioara o facuse de 3 ori!!

Deci mi s-a parut foarte jenanta toata treaba, incepand cu faptul ca mi-a zis mie ce face el si terminand cu „performanta” de 3 ori intr-o zi!

4 gânduri despre „La mexicanu’ obosit

Lasă un răspuns

