Printre alte lipsuri

In Romania se mai gasea cate unul din cand in cand, aici insa nu.  De toata masinile am vazut pe aici, noi , vechi de lux etc insa nu am vazut in 2 ani nici un Dodge Viper. Am avut impresia ca vad unul in Chicago dar era in trafic nu am apucat sa vad realizez exact ce era , daca e cineva din Chicago sa confirme daca exista un Viper albastru acolo..

 

8 gânduri despre „Printre alte lipsuri

  1. Prin prisma muncii pe care o depun aici in Chicago si suburbii, sunt mai toata ziua cu carutza prin trafic, dar Dodge Viper albastru nu am vazut. Nici macar Dodge Viper. Insa am vazut unul gri cu dungi negre prin downtown Boston acu 3-4 ani… Am observat masini mai deosebite (luxury or oldies) doar in week-end cand ies moshii la plimbare cu bijuteriile din garaje…

Lasă un răspuns

