De ce put

Ca nu am facut dus.

Am dormit o noapte la o doamna. In apartamentul ei , nu „la ea”. Era foarte doamna, nu mai incapea domnia in ea. 2 case in Romania, una din ele cu 10 camere, apartament acolo se subintelege, aici numai de mii de dolari vorbeste. Si iaca, de ce nu am putut eu face dus in apartamentul ei de aici din America, unde sta de cam 20 de ani:

mi-a fost frica sa fac dus acolo, daca alunecam si ma taiam in aia sau cine stie ce..

Dar ca sa vedeti ca nu is asa pretentios precum par, in wc(care e curat, asa arata el de felu lui) m-am pisat fara nici o retinere:

2 gânduri despre „De ce put

Lasă un răspuns

