Culori

De plictiseala ,probabil,  am observat o chestie. Masinile nu sunt prea colorate aici, nu stiu in alte parti(inclusiv Romania) cum sunt. Desigur ca am vazut aici toate masini i ntoate culorile posibile, rosii, roz, fosforescente, in 2 culori etc insa alea apar as amai din cand in cand. Imaginea generala daca ies acum pe strada eu un fel de gri, de exemplu pe strada mea e o singura masina galbena, in rest culori sobre, nuante inchise sau cenusii. Am facut o poza la o parcare, gasita intamplator si vreau sa spun ca e chiar colorata din punct de vedere al masinilor. Un albastru din ala inchis si un visiniue maximul in general.

 

De asemenea, la fel si hainele oamenilor. Cand am pozat parcarea nu am realizat ca prind si 3 persoane. 3 persoane imbracate , intamplator!, in negru. O fi fost anotimpul rece de s-au imbracat aporoape toti asa sobru..

 

Un gând despre „Culori

Lasă un răspuns

