Parcangiu de ocazie

Alaltaieri pe la 12 noaptea am ajuns cu masina acasa.  Eu cand ajung cu masina acasa o parchez. Am dat ture cam 15 minute pe stradutele apropiate sa gasesc loc de parcare, insa  fara succes. Pana la urma am parcat cam la 8 minute distanta de blocul meu. Am fost chiar norocos caci am gasit un loc unde trebuia sa ma scol la 8 dimineata sa o mut, ca puteam gasi si la 7 dimineata. La 8 dimineata m-am trezit si am mutat-o langa bloc ca se eliberase un loc la parcarea cu plata, o ora gratis pana la 9 , api 2 dolari pana la 11, iar apoi gasisem un loc unde dupa 11 o puteam parca gratis. Am mai platit mai pe seara 27 de dolari parcarea in aeroport si apoi am dus masina  inapoi sa si-o tina in parcarea lor aia de la inchiriat masini. Dupa ce imi revin financiar si psihic imi iau bicicleta, de data asta e clara treaba.

Un gând despre „Parcangiu de ocazie

Lasă un răspuns

