Uneori merg la cinema

Cand ma plictisesc merg la cinema.  E un complex cu 10-12 sali .  Cumpar 1 bilet si ma strecor si la al doilea film, sa imi scot din bani. Nu tot timpul se poate sa vad si al doilea film. Uneori dau de un negru cam sfrijit care sta foarte prost cu nervii. Ala zice ca s-a gatat filmul si ca sa ies iar cand eu incerc, mai mult de jena, sa ma scot ca merg la toaleta ala zice ca vorbesc cu el asa pentru ca e la locul de munca si daca era pe strada cu „my hommies” lucrurile ar fi stat altfel.

Ce ma deranjeaza la cinema(si am observat ca mai la toate e cam la fel) e mancarea proasta care o au inauntru. In afara de popcorn restul e oribil, tot felul de bomboane si de ciudatenii. M&M sunt singurele decente. Azi dupa al doilea film mi s-a facut foame si am luat un hotdog, cel mai naspa posibil. E adevarat ca la ce preturi au la pocorn si racoritoare ies pe profit dar ar fi putut sa bage chestii mai calumea. Poate daca aveau chestii mai bune rezistam si la al treilea film.  Tin minte ca prima oara cand am fost am scapat de sub geaca 2 ditai sandwich-uri fix cand am intrat inauntru.  Radea lumea de mine. Acum nu mai iau cu mien chestii care nu incap in buzunar.

6 gânduri despre „Uneori merg la cinema

  1. cu negrii de la cinema,dreptate mare ai,mancarea la fel…. sub orice critica, macar sa fac un contract cu pizza hut ca doar nu li greu(…americani, ce mai) iar cu cuban sandwichu… baga ma hanoracu in pantalon!!!!!!!!!!!!!:))))))))))))))))))
    p.s.: la cat nebunii vezi pe acolo,publicul larg cere noi postari….URGENT!!!!!!!

    • mai nou, cred ca de cand cu ce s-a petrecut in linku pus de tine, e cate o masina de politie in fata fiecarui cinemtograf unde ruleaza batmanu intunecat..

Lasă un răspuns

