Eu cand bag sala..

ma plac femeile. In rest mai putin, insa cand bag sala simt ele ceva de nu se mai pot abtine, puncul culminant a fost cand mi-a propus una sex, in lift, de mana cu barbat’su.  Aveam cam 6 luni de sala atunci, eu ma tot apuc si las.

Desi am doar cateva zile de cand bag iar, azi m-a abordat unul si mi-a propus sa fiu homosexual cu el. Cred ca homosexualii is mai sensibili decat femeile si m-a simtit repede. Sau cica macar sa fim prieteni sa iesim la o bere, cand l-am refuzat. Cica a stiut ca is din Romania deoarece a avut o relatie cu un roman candva, Stefan il chema si sexul era minunat..

Era sa uit, o vietnameza buna de o cunosc , s-a oferit hodoronc sa imi cumpere ceai..a simtit si ea, poate asa o fi la vietnameze, cu protocol din asta cu ceai, tre sa ma uit pe net la obiceiuri.

Editat mai tarziu nitel:  3 minute dupa ce am terminat de scris postul acesta a aparut vietnameza cu o ditai cutia de ceai(organic!), la cat e de mare cutia cred ca asta vrea o relatie serioasa si de lunga durata..

4 gânduri despre „Eu cand bag sala..

  1. vezi cu sala ce faci,si fa sa fie bine numa sa nu te prind ca treci prin meatpaking dupa un an de sala ca acolo is din aia multzi cu siaba peinvers….vezi vezi :))
    vietnam,ma?!etaju 4?! vezi nu vezi ce faci ca nu trebuie lasata de veghe;)… si dupa ce teprinzi cu ceaiu vezi ca trebuie sa o scoti si la cina si sa practici mancatu cu betze nu cu furculitza 😀
    p.s.: vezi numai la rainbow power numa:)))))))

Lasă un răspuns

