Antrenorul personal

La sala is cativa angajati care cica is antrenori personali. Vine unul zilele trecute  la mine si imi zice bai vad ca esti gras ca porcu nu vrei un antrenor personal? Si imi ofera o sesiune gratis (cica sa  facem umeri sa vad eu ca se pricepe el?!). Eu zic ca nu vreau, ca am programul meu, ca era ziua de lucrat tzatzele asa ca ma ia el deoparte sa imi explice treburile.  Mi-a placut de el, a explicat frumos, cu aia de ce aia, cu costuri cu etc, avea lectia invatata dar totusi am refuzat. Cand a vazut ala ca nu e chip sa scoata de la mine 120 de dolari pe luna a schimbat foaia si mi-a zis pe un ton neplacut(pt mine) ca degeaba vin la sala ca nu o sa fac progrese de unul singur. I-am explicat niste chestii si a ajuns el la concluzia ca nu stiu 33% din ce ar trebui sa stiu si, pe acelasi ton dispretuitor, ca va fi nevoie de un miracol sa ma descurc. Azi a venit altul la mine sa ma intrebe daca am beneficiat de sesiunea gratis si cand am zis ca am fost deja abordat si nu cumpar, mi-a aruncat „o sa iti fie foarte greu” pe un ton care m-a facut sa ma simt mai prost decat sunt.

Nu stiu ce is asa prosti, ca ala primul cand mi-a explicat chiar m-a facut sa ma gandesc ca poate intr-o luna sau doua ar fi bine sa colaborez cu el, dupa marlania de care a dat dovada o sa platesc si dublu dar pe altcineva.

8 gânduri despre „Antrenorul personal

Lasă un răspuns

