Omleta si uoul

uneori cand mai merg pri noras mi se face pofta de omleta. Din aceasta cauza merg uneori in cate un local si imi comand cate o omleta. De fiecare data ai ama interaba ce fel de omleta, imi vine sa le zic ca omleta cu uoua, ca nu vreau din specialitatile lor, doar uoale si ceva branza si inca o mirodenie aruncata acolo la misto.

Ieri, la fel, ma intreaba ala ce fel de omleta, ii spun branza si mirodenia dupa care el ma inteaba daca nu vreau si un uou. Eu ma blochez nitel si il intreb „uou?!”, el zice „da, uou!” . Atunci ii zic ca eu am comandat o omleta, el zice da, omleta dar nu vreau si un uou? l-am mai intrebat o data cum adica uou, el nu a fost in stare decat sa repete „uou”.  Am stat nitel sa compilez si am zis ca nu vreau ca am zis hai sa vad cum e omleta fara uou.

Mi-0a dat omleta, a fost buna, din cate mi-am dat eu seama a avut si uoua in ea..data viitoare comand cu uou sa vad cum e.

7 gânduri despre „Omleta si uoul

  1. hmmm si ca sa inteleg mai bine:de eu merg si comand supa imi da farfuria tara zeama?! pai si ne mai miram?!… doar e democratie:cand fiecare face ce vrea,inseamna ca fiecare intelege ce vrea. la ce e bun sa ne mai miram….
    dar in continuare „presa libera” cere postari
    multumim

    • smecheria in primul rand e ca in general e greu la capitolul engleza si nu vorbesc prea multe astia, daca mergi la cumparaturi asa la plesenala, fara sa stii exact ce si cum ai parte de tot felul de aventuri de genul..in particular, acolo fac, doar la comanda(!) , omleta doar din albus, albus care il cumpara la cutie, deci dupa capu lui omleta aia nu avea ou

Lasă un răspuns

