De ce mi-am luat smartphone

Am avut unul acum vreo 2 ani dar a decedat, avea probleme cu alcoolul, nu tinea la bautura..Dupa el am trecut pe o Nokia din Romania, fara net, model vechi, incarcam telefonul o data  saptamana , nu ma durea capul.  Pana cand 2 intamplari au pus capac si am hotarat ca e greu fara net la purtator..

Prima, acum cateva luni mi s-a stricat computerul. Am plecat la Bestbuy sa iau altul, l-am intrebat pe ala ce are pe stoc in banii aia.. a zis astea 2. L-am rugat sa imi spuna despre procesorul unuia dintre ele, nu mergea internetul pe computerele expuse iar pe eticheta scria doar denumirea si viteza..S-a dus la computerul lui, a intrat pe site si mi-a spus foarte serios ca procesorul este Intel si asta spune totul..

Cealalta patanie a fost la cinema. Din cele 3 cinematografe care le folosesc doar la unul din ele sunt afisate postere sa vezi ce filme ruleaza. Tarziu am descoperit si la inca unul din ele ca au undeva, cumva ascuns, dupa casele de bilete, afisate cate o poza mica si o scurta descriere a filmului, asa m-am bucurat cand am vazut ca si altii is pierduti si nu stiu cu ce sunt filmele care ruleaza..Insa la al treilea cinematograf nu am gasit asa ceva. Pe afisajul electronic unde erau filmele si orele ce ruleaza nu era spatiu pt tot titlul filmului..Am intrebat pe aia de vindea bilete daca au undeva ceva unde pot vedea ceva despre filmele ce ruleaza, a zis ca nu. Am intrebat-o cu ce e filmul ala, a zis ca nu stie,am intrbeat-o daca e comedie sau actiune nu a stiut. Atunci am intrebat-o daca e multa lume in sala , a zis ca da, deci am zis eu ca e bun filmul. Drept urmare am vazut primul film din seria Indiana Jones, film bun dar nu aveam chef sa il mai vad a 10 oara, mai ales la aproape 20 de dolari biletul.

Asa ca mi-am luat telefon cu net pe el, sa nu ma mai simt prost pana si cand merg la cinema.

4 gânduri despre „De ce mi-am luat smartphone

  1. Felicitari! Adevarul e ca sunt foarte utile. Imi aminteam de curand de primul meu telefon si de urmatoarele si de ultimul telefon din Romania, pe care puteam sa-mi verific emailul si mi se parea ceva extraordinar. Iar acum telefoanele au ajuns sa fie niste computere in miniatura.

Lasă un răspuns

