Aww..so cute!

Aici in New York is multe veverite. Mergi in parc si se apropie de tine, se uita sa le dai mancare, chiar se suie pe tine..Totusi, trebuie putina atentie, caci dupa cum am obervat eu, la lasarea intunericului, veverita aia de langa piciorul meu de se uita la mine cum imi manc sandwichul era de fapt un sobolan. Nu mi-a picat prea bine sobolanu ala sa se holbeze la mine cum manc..Si la metrou sunt sobolani, initial am crezut ca doar jos printre sine, insa vin si pe peron, unul citea revista mea , era sub banca se uita la coperta..

Si soareci sunt, eu nu am mai avut treaba cu soarecii in ultimii 30 de ani, aici in mai putin de 3 ani am stat in 3 case diferite am avut soareci peste tot. Si nu doar eu, se pare ca aici e ceva normal, daca spun cuiva nu se mira nimeni, primesc cel mult un zambet putin jenat, ca asa e aici..In magazine am vazut pisici, nici nu ma mai bucur ca stiu ca nu le tine patronul de dragul lor ci din cauza soarecilor..

Acum cateva luni totusi s-a intamplat ceva si am avut o revelatie. Cum mergeam eu noaptea pe strada( in caz ca trebuie sa specific, noaptea pe strazile Manhattan-ului sunt sobolani la plimbare),  deci cum mergeam eu aud in spate o voce de fata exclamand : „awwww  so cute! ” Ma uit sa vad care e faza, una cu tzatze mari vazuse un sobolan. Si atunci am avut revelatia, mi-am zis ca ce ingust la minte is, ca ma tot plang de sobolani dar uite ca unora li se par „cute”. De atunci, ca sa imi fie mai usor, de cate ori vad un sobolan ma gandesc ca uite asta seamana cu ala de i-a placut la tzatzoasa aia sau ca sigur exista o gagcica buna care sa simpatizeze sobolanu respectiv..Mai am putin si ma excit la sobolani..la soareci nu ma excit, ca acolo de obicei vin babele la mine sa imi spuna ca s-a prins soarec in cursa si nu vin eu sa il arunc ca lor le e mila?  Pai daca iti e mila nu mai pune cursa, baba proasta, pune-i ceva de macare si lasa-l in pace, ca e si el fiinta!

5 gânduri despre „Aww..so cute!

  1. bietii americani si asa vad animale la tv sau prin gradini zoologice.asa ca, can a trecut bietu sobolan prin fatza o fi crezut ca e pisica 🙂 da ma, 4 pisici sa vezi in apropae doi ani de ny ?!!!!!!!! 4?!!!!!!!!!

  2. Pingback: Muzeul National al Satului Dimitrie Gusti Bucuresti

Lasă un răspuns

