Negrii sunt din Africa

Am gasit o  moneda de 1 dolar zilele trecute. M-am uitat putin la ea, cum nu imi place sa am metal pe mine si nici nu era buna de folosit la masina de spalat am decis sa i-o dau unui negru care cersea si tocmai imi deschisese usa sa ma faca sa ma simt ca un boss. Ala cred ca a vazut ca m-am uitat mai lung la moneda si ma intreaba stii cat e asta? eu am stiut, apoi intreaba de unde sunt zic de Romania el zice ok. Il intreb si eu pe el de unde e ? El imi spune razand, ca „noi, negrii, suntem toti din Africa!”. Il intreb daca e nascut acolo el zice ca nuuuu, aici in America. Asa au negrii astia o mandrie ca sunt din Africa, nu ca s-ar duce vreunul pe acolo macar in vizita insa ei sunt mandri. De fapt, singurul care vroia sa mearga inapoi,in  Ghana parca, un doctor care se gandea sa isi deschida un cabinet medical acolo.

Lasă un răspuns

