No, I’m romanian

asteptam  la frizer sa imi vina randul sa imi tunda parul .   Nu stiu ce treaba avea frizerul, ca la un moment dat vine la mine si ma intreaba :

– Are you russian?

-No, I am romanian, ii raspund eu, putin contrariat ca doar ma cunostea, pe de alta parte obisnuit sa fiu „rus”, din cauza accentului.

Se pune grecul, ca frizerul era grec, pe ras si rade si rade, eu rad cu el..Dupa ce termina de ras imi spune ca de fapt m-a intrebat „are you rushing?”, daca ma grabesc adica, nu daca is rus..

4 gânduri despre „No, I’m romanian

  1. Hahaha, buna asta. Cred ca mi s-ar fi putut intampla si mie. Mi-a amintit de liceu cand faceam pregatire la franceza si m-a intrebat profa daca am bunica? Grand-mere. Si eu am crezut ca vrea sa stie daca am o carte de gramatica: grammaire. Si am zis da. Dupa care a urmat intrebarea care m-a blocat: maternelle ou paternelle? 🙂

    • buna treaba cu gramatica:) eu la franecza imi aduc aminte ca am avut probleme mari, pur si simplu nu ma puteam abtine sa nu izbucnesc in ras cand auzeam pourquoi si parsque(nu is sigur cum se scriu). radeam in hohote ca imi suna cumva a porc , cu ocazia asta am avut si prima nota de 4, apoi au urmat altele..

  2. Pingback: Servicii extra | CEPUSCAMEAINAMERICA

Lasă un răspuns

