Diferenta intre gunoaie

Stiti cutiile alea de suc, juice sau mai stiu eu ce din carton, ? In Romania, daca sari pe ele bubuie. Aici insa, este diferit. Deoarece lumea este bogata, isi permite sa le arunce pe jumate pline, poate si mai mult. Deci, daca vreti sa le bubuiti, aveti mare grija ca e posibil doar sa va stropiti. Eu azi am patit-o a treia oara, pana pe gat mi-a sarit cacao din cutia aia.Si numaratoarea continua.

2 gânduri despre „Diferenta intre gunoaie

  1. eu aveam o minge de cauciuc sparta, pe care am umplut-o cu apa vara. am uitat de ea si cand a venit iarna am gasit-o in zapada. m-am infipt in ea cu piciorul drept, am cazut in cur de durere, ea nici nu s-a miscat.

Lasă un răspuns

