O noua premiera

Astazi pentru prima oara in viata am cumparat . Eram pe la cumparaturi si vine o fetita, de vreo 4 ani asa,  cu o pancarta in mana la mine si ma intreaba daca vreau sa cumpar „girl scout cookies”? Eu ma fac ca ma buzunaresc si ii zic ca nu am bani gheata la mine, asa ca aia pleaca cam dezamagita. Cand ieseam insa din magazin o aud pe maica-sa ca urla ca asta e ultimul weekend cand pot cumpara girl scout cookies, m-am gandit ca is de atatia ani si nu am facut-o si pe asta. M-am dus la masa lor si le-am zis ca e pt prima oara si sa imi explice care e faza cu „girl scout cookies”. Mama a pus-o pe fetita sa imi explice asa ca a trebuit sa vin acasa sa vad care e faza cu prajiturile astea(15% merg la armata, 50% pt fetele cercetase sa le ajute sa invete 5  chestii pt viiroul lor: goal settin, decision making, money management, people skills si business ethics, nu am mai avut chef sa traduc). Putin diferit fata de ce mi-a explicat, putin peltic, fetita aia: „astea is cu ciocolata si imi plac, astelalate is cu ciocolata si nu imi plac…”, am luat ceva mentolat pana la urma. Sunt bune.

girlcookie

Un gând despre „O noua premiera

Lasă un răspuns

