Tot raul spre bine

Mi-am luat 3 amenzi de circulatie. Intr-o perioada in care am condus cam 12 ore pe zi. Nu are sens sa spun aici, dar spun totusi:d, ca una mi-am  luat-o absolut nevionvat, mi-a ras politistul in fata spunandu-mi ca vedem noi la tribunal pe cine crede judecatorul..sau ca alelalte doua cu toate ca tehnic is vinovat nu cred ca le merit, moral fiind nevinovat:)

Mi s-a recomandat sa  merg la un avocat de trafic ca  ala stie ce si cum  si sunt sanse mari sa scap macar de puncte. Plus ca pierzi ore bune asteptand la tribunal degeaba, asa merge el si rezolva. Ca nu e bine sa am puncte. M-am dus la un avocat, unul  recomandat de persoane, nu la vreunul gasit pe afis pe vreun stalp. I-am platit aluia si urma el sa mearga sa se ocupe de amenzi. Deja sunt la a doua din cele 3 pt care primesc scrisoare ca nu m-am prezentat la tribunal si sa platesc amenda. Ma gandesc ca nici cu a treia nu o fi altfel. Deci cu onorariul avocatului mi s-a dublat suma de plata si punctele is tot acolo. Cu avocatul am vorbit ce am vorbit, eventual sa il iau la bataie sa rezolv ceva.

Acum sa revin la titlu, anume ca tot raul spre bine. Aici in America, inveti sa gandesti pozitiv, sa te multumesti cu ce ai si din astea. Deci partea buna din toata povestea asta, in care se pare ca o sa platesc aproape 1000 de dolari in loc de jumatate, este ca am avut subiect de scris pe blog.

2 gânduri despre „Tot raul spre bine

  1. 1000 de dolari 3 amenzi? Scump, domnu, scump! 🙂
    Dar sunt mai multe lucruri de invatat din acest articol: unul ar fi sa nu conduci 12 ore si daca totusi trebuie, sa nu te lasi pe mina avocatilor 🙂

Lasă un răspuns

