La umbra gorunului

Am fost azi la Ross, sa vad ce marfa au mai bagat. Ross e un magazin mai de saraci asa, trebuie vizitat des, ca marfa buna se termina repede.

Cum ma uitam aiurea, necautand ceva anume, vad o pereche de adidasi marca Gorun! Mi-am zis gorunul asta e un fel de stejar, ceva copac faimos, ii cumpar! Bucuria insa nu a durat mult caci am realizat ca era GoRun, 2 cuvinte in engleza, nu gorun, unul romanesc. Am mai avut o tresarire cand am vazut ceva pantofi Boobs dar nici cu astia bucuria nu a durat mult:

boobs gorun

Un gând despre „La umbra gorunului

Lasă un răspuns

