Americanii si vrabia

Din putinii americani care ii stiu pe aici nici unul nu stie cum se spune  vrabie in engleza. Prima a fost  americanca colega de camera de 20 de ani, care spunea la orice pasare „duckie”. Asta a fost acum cativa ani, uitasem de ea. Azi insa am vazut vrabia si i-am aratat-o unui american, varsta aproximativa 50 de ani, crescut in natura omora sarpele sa il manance si din astea, asta a zis ca se cheama „little birdie” . L-am intrebat daca a auzit de sparrow, a zis ca da, e ceva pasare dar nu stie cum arata..

2 gânduri despre „Americanii si vrabia

  1. drept sa iti zic nici eu nu mai stiu a recunoaste diverse pasari :)) dar treaba e ca astia nu au vocabular, ei nu stiu decat de pasari dar ce fel de denumiri poarta diversele zburatoare nu invata … motivul probabil sa fie de genul: „la ce-mi ajuta in viata sa stiu asta”. totusi fiind multi indivizi in poporul asta banuiesc ca exista si unii mai curiosi in a cunoaste dincolo de strictul necesar doar ca pe aia nu-i intalnesti la tot pasul.

    • acum incerc sa imi dau seama daca vrabiile sunt chiar asa de multe ca in Romania, nu imi dau seama. altfel, in afara de vrabie azi am vazut o rata sau o gasca sau o lebada, as elimina rata dar nu is sigur 100%.

Lasă un răspuns

