un fel de muieti-s posmagii

Zilele trecute am facut pe ghidul pentru o americanca proaspat mutata in oras. Magazinele is acolo, aici e inghetata ieftina si buna, magazinul de saraci Ross e acolo, piata de fermieri e sambata  si din astea. Si ii spun eu uite, nu magazin putin mai ieftin pentru mancare e acolo(Winco). Ea ma intreaba „do they bag your stuff?”. Nu am inteles din prima ce vrea sa spuna si am cerut lamuriri. Ea era interesata daca la casa cand platesti e cineva care iti baga produsele  in punga sau tre sa o faci tu singur. Multe mi-ar fi trecut prin cap sa intreb despre un magazin dar nu daca imi pun produsele in punga..

Lasă un răspuns

