Mexicani si unguri

Tot de pe blogul vechi, 2 posturi scurte:

Mexicanu-i frate cu romanu’!

Deci de cateva zile lucrez la un magazin cu un mexican. El cu engleza cam slab, nici eu nu ma pot lauda.. ditai distractia acolo.

Ieri imi zice “Romania -budapest”! ii explic ca e Bucharest si ii zic “budapest-enemies, kill’em !”. Azi era la radio ceva despre unu Chuncky, trece mexicanul meu pe langa radio si zice “Chunky from Budapest, kill’im!”

iunie 3, 2010

Mexicanul nu uita, mexicanul nu iarta

De vreo 2 zile tot vad shaolini ca trec prin fata magazinului. Azi trece unul si am avut urmatorul dialog cu mexicanul:
io: many shaolins here
mexi: yeah, I wonder what is that, another religion?
io: I think the are with Buda or something
mexi: Buda? Budapest! kill’im!!

nu uita omul ce l-am invatat

iunie 17, 2010

Un gând despre „Mexicani si unguri

Lasă un răspuns

