Homosexual si 3 limbi

Tocmai am terminat o discutie pe facebook cu un prieten. Cel putin inainte de discutie eram prieteni, acum nu stiu sigur. Pentru initiati, prietenul se numeste George Washington este din Ecuador si locuieste in New York (nu glumesc).

El vorbeste engleza la fel cum vorbesc eu spaniola, adica nu prea. Totusi, plin de avant, l-am salutat si i-am zis ceva in spaniola. Ala  zice ca „vives haya” . Bag eu pe google translate doar haya, ca imi zic ca vives e ceva cu viata, deci vad eu dupa cum se pupa..Google imi traduce haya cu fag. Bai si ma enervez si zic ce ma face asta homosexual, asa ca il fac si eu maricone (homosexual) ca atata spaniola stiu si eu.

Nu o mai lungesc aiurea, ideea e ca nu era fag de la faggot cum am crezut eu, ca era setat pe limba romana, era fag ca copacul. Haya inseamna fag(ca copacul), „vives haya” cum a zis el inseamana „traiesc acolo”. limba ciudata ce au si astia..ca nu mi-au placut telenovelele, am vazut doar sclava Isaura si Maria Mercedes cand eram mic.

Din 3 limbi, nu mi-a folosit nicinuna.

5 gânduri despre „Homosexual si 3 limbi

Lasă un răspuns

