Biblioteca New York

La biblioteca

 

Mi-am facut card la biblioteca din New york. 2 carduri pe ziua de azi , ca aam deschis si cont la banca, am reusit doar cu SSN si pasaport, ca am avut niste emotii. Am si card si cecuri, bani nu prea.

Deci la biblioteca misto de tot, mare rau, ma tot gandeam unde mai tin aia cartile daca salile is asa mari. Se pot imprumuta carti pentru acasa, pentru acolo, sunt computere pt net si wireless daca vii cu laptop. Si ca tot ma minunam eu ce mare e, incerc sa iau o carte si mi se spune ca pt carti de info trebuie mers in alta cladire, situata la cateva strazi distanta. Am fost si acolo, frumos. De fapt is vreo 3,4 corpuri.

In afara de cladirea insine am gasit multe gagici misto. O sa trec cat mai des. Gagici misto erau la sediul principal, la biblioteca de Science si etc era mai naspa si mai multi barbati:D Deci trebe impartit timpul in mod inteligent si gasite moduri de abordare de gagici studioase. O sa caut o carte despre asta.

Cateva poze, lumina era cam proasta si nu m-am agitat prea tare sa caut setari :

fatada la care se munceste, tocmai au anuntat ca le taie cateva zeci de milioane din buget

 

3 gânduri despre „Biblioteca New York

  1. ai vazut cum tine ei colectiile de ziare??? pe microfilme??? sau cel putin asa era cu vre 25 de ani in urma… cand am cautat niste articole de ziar…
    mi s-a parut fantastic…

Lasă un răspuns

