Ferrari si strazile din New York

Am zis ca nu mai bag negative dar totusi nu ma ot abtine. In afara de asta maiam vreo 2 hate posturi si gata:)

Deci, am fost azi in Manhattan si fiind cu constiinta incarcata de la postul de ieri, unde bagasem poze cu strazi naspa de prin Queens am zis sa fiu atent cum e aici. Ca in Manhattan mai mult cu ochii pe sus, aglomeratie mare, am zis ca poate m-am inselat.

Iaca poze cu strazile din Manhattan:CIMG0212 CIMG0213 CIMG0238 CIMG0240 CIMG0241 CIMG0243

pe colt, ca magazinul e pe colt:

CIMG0244

 

trec de intersectie si o iau mai departe, cand dupa vreo 50 de metri iaca vine un ferrari, scuze pt calitatea pozelor m-am grabit sa nu ratez faza :

CIMG0247 CIMG0249 CIMG0250 CIMG0251 CIMG0253

ce injuraturi ar fi bagat un roman cu Dacia din dotare daca dadea de canalul ala, de fapt alea, ca erau mai multe. Astia pe aici is calmi, nu se agita la gropi/denivelari. Trec destul de repede peste ele, un roman nu ar rezista psihic daca ar trebui sa treaca cu viteza astora pe asemnea drumuri. Un roman din Romania, ca aici se mai adapteaza:)

Ok, inca o poza sa termin, iac asi capatul strazii pe unde a venit Ferrari:

 

 

CIMG0256

2 gânduri despre „Ferrari si strazile din New York

Lasă un răspuns

