Vin de porc

Vine unul azi la magazin si intreaba “do you have pork wine?” Zic nu. El cica toate vinurile astea si un aveti “pork”? Zic nu. Zice “do you know what is a  pork?” eu raspund  mandru de mine “yes, it’s pig”. Se oftica ala si zice lasa ca ma uit eu. Se uita ala si imi arata o sticle de vin de Porto. Ti-ar porku’ sa iti fie zic eu in gand si ii arat vreo 5 feluri de vin de Porto pe care le avem. Pleaca fara sa cumpere ca cica e prea scump.  In nici 10 minute apare altul, dupa imbracaminte lucra la bucatarie la vreun restaurant, asta cere “poor wine” . Ok, stiam lectia acum, l-am dus si i-am aratat Porto. Nu ca nu e Porto , e poor , da un telefon sa intrebe. A cumparat  vinul de Porto, ca ala il vroia, nici el nu stia exact ce cauta..sigur il trimisese primul (cel cu vinul de pork), ca eu de o luna jumate de cand is aici tot astept sa cumpere cineva vin de Porto( in afara de mine) si acum vin 2 deodata..E singurul vin care pot spune ca mi-a placut.

 

CIMG0390

Un gând despre „Vin de porc

Lasă un răspuns

