Mizerie pe malul raului

Am iesit eu cu un prieten (american) la o plimbare pe malul raului. Ajungem la rau si abia facem cateva zeci de metri ca dam de tot felul de gunoaie lasate de alti plimbareti. Eu in gandul meu imi zic stai sa vezi ce post bag eu pe blog si ma intorc si spre american sa ii zic vreo doua. Cand intorc capul, ce sa vezi? Americanosul meu era cu o punga in mana aduna la gunoaie, ba mai mult mi-a cerut sa ii arunc bidonul cela de plastic de se vede in poza jos, lucru care l-am facut cu o oarecare indignare.

Maxim 1 minut a durat actiunea si locul arata curat.

 

amrgun

3 gânduri despre „Mizerie pe malul raului

  1. si in Europa se face din asta. Britanicii au o initiativa: 2minutesCleaningTheBeach – in care explica: 2 minute in care fiecare se apleaca si strang cateva gunoaie duc la o plaja mai frumoasa.

    E greu pt noi romanii sa vedem asta,noi avem obisnuinta de a davina pe altul, apoi sa ne lamentam si sa facem scandal, bagam si o jalanie apoi cautam scuze … solutii evident nu.

Lasă un răspuns

