La banca

publicat initial in

 

Aici cand mergi la banca si ai alta treaba decat ceva simplu la ghiseu, trebuie sa te treci pe lista, numele si motivul. Initial nu am stiut si cand am aflat am crezut ca e doar asa o chestie, ca strigau „urmatorul”..Asa ca m-am semnat pana acum cu tot felul de nume gen Decebal si la motiv Caut Dacia. Azi insa,  asteptam sa imi vina randul si a venit una, a luat lista, l-a taiat pe ala de langa mine, asta fiind penultimul nume de pe lista, si m-a intrebat daca mi-am pus numele pe lista. Eu am zis ca nu, cu toate ca nu mai era nimeni acolo. Aia a zis ok si a plecat cu ala iar eu am tulit-o.  Nu stiu de ce m-am emotionat  ca oricum nu stia aia care e faza si chiar  daca stia nu era vreo jignire. Ultimul pe lista, care as fi fost eu, era Menumorut si la motiv „caut pe Crapu”

 

3 gânduri despre „La banca

  1. Salutare. De câteva zile citesc pe sărite (ca timp) blogul tău. Postare cu postare. Acum sunt aproape de finish. Am ajuns aici căutând pe net „Grăbit prin America” a lui Viorel Sălăgean, apărută la București prin 1980 la Editura Sport Turism.
    America era cândva în topul viselor mele, ziceam că nu vreau să mor până nu o văd și eu. Mi-a trecut de mult, acum n-aș pleca în USA pentru nimic în lume. Dar de citit tot citesc câte ceva, când și când.
    Ai un blog foarte fain: ai scriitură frumoasă și cu mult umor, fotografii excelente, subiecte incitante. Îți mulțumesc pentru lectura asta captivantă. Și sincere felicitări pentru realizarea acestui blog. Chiar mi-a plăcut mult ce-am citit și văzut aici.

    • salut, multumesc de comentariu si de complimente. Nu e chiar asa grav in America, daca ti se iveste ocazia da o tura, la misto asa macar:)

Lasă un răspuns

