Servicii extra

Din cauza ca m-am mutat am schimbat si frizerul. Dupa ce am fost tuns de un rus, apoi de grec, acum am trecut pe ceva neam de asiatice, ca astea am gasit in zona.

La prima tunsoare asiatica aia mi-a dat cu masina de tuns pe frunte. M-am ferit, ea a mai dat o data ca doar nu era sa se lase asa usor, apoi a trecut mai departe. Nici nu am zis nimic de socat  si traumatizat ce am fost, drept care data urmatoare am ales alta frizerie.

Asta alta frizerie, tot asiatica era aia. Am stat incordat  cu ochii pe masina sa fiu pe faza sa nu ma ia pe frunte iar. A avut si asta ceva tendinte, insa nu chiar ca aia de dinainte, eram gata sa sar de pe scaun insa nu a fost chiar grav. Se apropie sfarsitul tunsorii, imi desface cearsaful ala din jurul gatului, ma relaxez, imi zic ca am scapat binisor de data asta. Nu apuc sa ma relaxez bine, ca aia imi trage de tricou in jos si simt cum incepe sa bage cu masina de tuns pe umeri si pe spate..am sarit si am intrebat-o ce se intampla?am par pe acolo sau ce ?am primit raspuns  un hihi din ala tamp..iar nu am stiut cum sa ractionez.

Am povestit unor prieteni ce am patit si de 2 ori a trebuit sa imi dau jos tricoul sa le arat ca nu am par nici pe umeri, nici pe spate! Ca li se prea foarte scarbos. Si nu am par nici pe umeri, nici pe spate, nici pe frunte..sau cel putin nu aveam pana acum, ca acu stau cu frica.

M-am tot intrebat de-a lungul vietii cum o fi daca mi-as lasa pleata, acum ma gandesc serios la aceasta varianta. Sa lasa pleata lunga asa, cat sa acopere parul de pe umeri care inca imi e teama ca o sa creasca unde a apucat sa de  aia cu masina.

Lasă un răspuns

