Alte parosenii

Am mai vazut prin filme si clipuri americanesti baieti care au cam mult par la subrat, cel putin pentru gustul meu cam mult. Mi s-a comunicat ca asa e moda prin America.

Azi, am dat intr-un magazin de un tip in jur de 25-28 de ani sa zic, inalt, slab, barbat bine. Si cum il cercetam eu sa vad ce e cu el, ca mai nou cercetez pe toti aia care nu is grasi, se misca el cumva si i se iveste de la subrat ditamai pleata. Purta un tricou fara maneci, cand am vazut ce are acolo am tresarit. Era cea mai lunga pleata care am vazut-o eu si care nu se afla pe capul cuiva, ciin alte locuri de pe trup. Era cu un prieten, ala la fel avea.. Si eu is paros de felul meu,  la frizer ma ia si pe spate dupa cum scriam mai devreme, insa..bleah. Dar daca asta e moda, ce pot eu face, decat sa raman demodat.

Lasă un răspuns

