Ce ma mai freaca la icre

Am realizat zilele trecute ca in ultimii 4 ani si ceva, de cand am aterizat in America, nu am mancat icre. Sau salata de icre, chestiile alea de in Romania le gaseam la orice alimentara/magazin. Nici nu am cautat in mod special, insa nu mi-au sarit in ochi. Cred ca am vazut undeva caviar cu ceva timp in urma.
In ultimele 2 zile am incercat la diferite magazine fara succes. Sunt sigur ca exista undeva, mi s-a comunicat de catre un filipinez sa merg la un magazin cu departament special de peste. Americanii nu au stiu sa ma indrume.
Maine e programata o tura la magazinul cu departament de peste.
Nu stiu de ce ma agit atat, nici nu imi e pofta in mod special. Pur si simplu mi-am adus aiurea aminte de salata de icre si am realizat ca trecura anii de cand nu am mai mancat. Cred ca cel mai mult vreau sa vad cum se spune in engleza, caci cu filipinezii si americanii mei doar cu „fish eggs” am reusit sa ma inteleg.

2 weeks later edit: am reusit sa gasesc icre.nu a fost usor, am gasit doar intr-un loc, din cele 4,5 in care am incercat. In sfarsit ceva ce are acelasi gust ca in Romania(al mai ieftin sortiment din romania:)) :
icre0

9 gânduri despre „Ce ma mai freaca la icre

  1. dar cu creveti care este treaba? adica prin tot felul de filme americane vedem, uneori, ca aia sunt incintati de creveti si mai ales de sala de creveti (shrimp salad parca se zice)

    • da, creveti is peste tot. am vazut intr-un magazin chiar si imitatie de creveti, care e un alt peste cu/si sau alte chestii, cu aroma de creveti in forma de creveti:)

  2. eu m-am dus la o pescarie si am cerut…oua de peste. Prima data s-au uitat la mine ciudat – aici se arunca tot ce e in peste. Apoi am vazut ca au scos si al vanzare, un pret modic (1/3 din pretul pestelui) – asa ca am luat…icre proaspete. Evident ca nu mi-au iesit la frecat :))))) – asa ca data viitoare le prajesc.

Lasă un răspuns

