Despre farmacii

In primele zile, poate chiar saptamani, de America am tras concluzia ca aici „pharmacy” inseamna supermarket. E plin pe aici de magazine pe care scrie Pharmacy ( CVS, Walgreen si care or mai fi). Acolo mergeam sa imi cumpar un suc, baterii, aparat de ras si altele. In aceleasi locuri se mai gasesc dulciuri, detergenti, haine, ceva electronice, papetarie, carti, mancare de animale,  chiar si obiecte de mobila am vazut. Din aceasta cauza eu am trait cu impresia ca pharmacy nu inseamna farmacie la americani.

Apoi am descoperit ca in fiecare din aceste magazine, in spate, chiar exista o farmacie. Se pare ca asa e moda pe aici, in jurul farmaciei e ditai magazinul. Farmacii „de sine statatoare”, ca in Romania, unde intri si dai strict  de medicamente nu am vazut pe aici.

 

Iaca si 2 poze din interiorul unei farmacii, dupa cum se vede nu lipsesc nici bauturile alcoolice:

rfr3 vfr1

de cele mai multe ori, in functie de locatie totusi, au si locuri de parcare:

oi8s

Un gând despre „Despre farmacii

Lasă un răspuns

