College football si alte sporturi

Am tot vazut prin filmele(!) ce mandri sunt unii adulti de faptul ca au jucat tot felul de sporturi in facultate sau chiar liceu. Abia de curand am realizat ca da, e ceva deosebit. Campionatele universitare de fotbal american si baschet sunt foarte populare aici. Nu doar ca tribunele sunt pline dar meciurile sunt televizate. Nu doar ca meciurile sunt televizate dar poporul american chiar le urmaresc.

Baschet nu suport, insa am vazut cateva meciuri de fotbal american universitar si mi s-a parut uneori mai spectaculos decat cel profesionist.  Din cate am inteles, de vreo 10 ani incoace chiar si meciuri dintre echipele liceelor sunt transmise la TV. Chiar si „college baseball” este si la TV insa cu o popularitate mult mai mica. Deci de aia raman aia asa marcati pe viata, ei au fost vedete Tv la viata lor.

un clip gasit acum la repezeala cu „college football”:

si cu college basketball:

Lasă un răspuns

