Bautura si femei

II povesteam unui american cum in Romania ai voie, din punct de vedere legal,  sa bei daca esti minor. Ca eu asa credeam, nu imi aduc aminte ca in liceu sa fi avut probleme sa beau o bere  la vreun bar sau la o terasa.  M-am interesat intre timp si se pare ca avem si am avut legi dar nu se aplica.

Oricum, vazand ca omului i se pare cam exagerata treaba, ca sa mai scot parleala, ii spun ca nu am vazut asa multi oameni beti in viata mea cat am vazut in primul an de America. Si, am tinut sa specific, ca in Romania nu am vazut femei sa bea asa in disperare ca aici. Intre timp, de pe scaunul alaturat, sare un chinezoi din Taiwan si spune ca si el cand a venit in America in anii 90, a fost socat sa vada ca si femeile fumeaza. Ca in Taiwan numai prostituatele fumeaza. Americanul, care pana atunci tacuse si ascultase, a zis ca e distractiv asa sa ne asculte ce povestim si pe un ton politicos, nu in mod direct, ne-a facut pe amandoi misogini si inapoiati mintal..Eu m-am simtit foarte jignit in primul rand ca m-a bagat in aceeasi oala cu chinezoiul, care nici nu a inteles ce a zis americanul si cred ca in capul lui femeile nu ar trebui sa fumeze. E adevarat ca si eu cred ca femeile nu ar trebui sa bea pana pica jos, aceeasi parere o am si despre barbati.

Din cauza jignirii, am luat o tigaie si i-am f’tut una in cap la american, sa se invete minte sa creada ca romanii is la fel ca  taiwanezii.

2 gânduri despre „Bautura si femei

  1. Intre timp si in Romania au aparut pe la magazine afise unde scrie ceva de genul „Nu videm tigari ai alcool celor sub 18 ani”, iar zilele astea se pune in discutie o lege prin care accesul tinerilor de de pina la 16 ani sa nu mai fie permis in baruri, cluburi daca nu sunt insotiti de un adult.

Lasă un răspuns

