Meseriasii americani

Zilele trecute zice proprietarul ca o sa puna gresie in casa, ca acum e linoleu. Urma sa vina meseriasii la ora 8 sa inceapa treaba. Azi dimineata, aud ceva bubuieli din baie, care e in dreptul camerei mele.  Merg sa vad care e treaba, un negru tinerel cu parul suvite trebaluia pe acolo. Mormaim unul la altul si ma intorc in camera. Ma uit la ceas, era 6:07. 6:07 am! A mai bubuit cam o ora apoi s-a dus la parter.

Mi-am zis eu macar daca a inceput asa devreme, adica la 6am(!),o sa si termine azi baia mea deci e foarte bine. Dupa cateva ore merg jos sa vad cum decurg lucrarile. Din 3 oameni, toti erau plecati sa cumpere materiale. Cu toate ca au fost zilele trecute sa masoare pe aici.

Pe la pranz taiau la gresie. Doi  barbati si o femeie, ea taia in timp ce ailalti 2 se uitau, apoi primeau cate o bucatica si mergeau amandoi sa o lipeasca unde trebuia. Dupa o perioada aud scandal afara. Ma reped la geam sa nu pierd faza. Ea, meseriasa de taia la gresie mai devreme, se suparase pe nu stiu ce si o luase razna pe strada strigand ca „I didn’t do it nigger, I didn’t do it nigger” in timp ce unul din meseriasi , nu negru ci cel alb, mergea dupa ea si ii zicea „get the fuck back”. Dupa cam 30 de metri a inceput sa se intoarca repetand ca nu ea a facut nu stiu ce. Cand a ajuns inapoi s-a enervat si a plecat iar urland ca „I didn’t do it nigger” iar ala iar dupa ea get the fuck back.  Dupa 20 de metri s-au calmat si s-au intors la treaba.

Pe la ora 3 au plecat, dupa ce au acoperit cam un sfert din cat au de facut. Deci din 2 zile cat au spus la inceput ca va dura,  acum se merge pe varianta cu 3 zile in total. Azi si maine nu pot spala ca lucreaza acolo, in bucatarie is ingramdite toate lucrurile insa, ce ma deranjeaza cu adevarat, ca de baia mea nu s-au atins. In afara de dimineata cand mi-au dat trezirea la 6!!!! si au scos toaleta si au pus-o in cada(!?) nu au mai trecut pe acolo.

Sa vedem cum continua, poate a fost inceputul mai greu, maine merge ca unsa treaba..

 

2 gânduri despre „Meseriasii americani

Lasă un răspuns

