Finalul cu meseriasii americani

A trecut a doua zi, au terminat parterul, mai trebuie sa vina maine sa dea cu nu stiu ce peste gresie, un fel de ceva  sa nu suga gresia lichide sa ramana patata.  Azi lucrurile au decurs civilizat, fara scandal, s-a muncit bine.

O singura problema, am aflat dupa ce au plecat ei, baia mea nu au facut-o si nici nu o vor face. Ca cica nu stiu cum e podeaua si nu prinde cimentul si ar trebui sa faca nu stiu ce si nu vor sa se complice. Eu voi avea deci si a treia zi fara baie, caci proprietarul insista sa  puna meseriasii inapoi toaleta. Cica dureaza doar cateva minute, nu e mare lucru, de aia trebuie eu sa cobor etajul sa fac pipi.

baie_n

Asa mi-au lasat baia, murdara si distrusa pe margine. Din motive ce nu imi sunt prea clare, proprietarul este satisfacut cu munca depusa si zice ca o sa caute pe altcineva sa rezolve. As putea spune ca au lucrat relativ curat, insa nici un respect fata de mobila, toate ramasitele de gresie si de lemne si cuie le-au pus pe unde au apucat pe mobila si masina de taiat gresie pe insula de bucatarie(cred ca insula ii zice) sa le fie lor mai bine.

 

 

2 gânduri despre „Finalul cu meseriasii americani

Lasă un răspuns

