Cu gandul la pensionare

Am cunoscut in ultimii ani doi americani cu varste  apropiate de cea de pensionare. Cu pregatiri diferite, unul abia a terminat liceul, celalalt are doctorat in istorie. Unul e liberal, celalt republican.  Ca personalitate sunt diferiti.  Nici unul din ei nu traieste visul american, gen imaginea clasica a celui cu par alb ce conduce Mercedes decapotat, ba chiar is cam la polul opus.

Amandoi au ca plan pentru dupa pensionare sa scrie o carte. Unul o carte/documentar(si ar vrea el si un film ca zice ca video e viitorul) despre nu stiu ce trib de indieni de prin Arizona, ca parintii lui au fost mexicani si strabunii indieni. Celalalt vrea sa scrie o carte despre istoria religiilor, citeste saptamanal din nu stiu ce carti si isi scoate notite.

Mi-a placut de ei ca au planuri de genul asta insa m-am intrebat cei care sunt acum la varsta pensionarii in Romania, ce planuri or avea?  Eu stiu doar pe cineva care avea in plan  sa se retraga cu nu stiu ce ordonanta ce ii dadea  pensie mare si sa traisca cu ea.  Pe altii nu i-am auzit sa vorbeasca despre planuri, nici nu m-a dus capul si parca nici acum nu imi vine sa ii intreb asa ceva.

2 gânduri despre „Cu gandul la pensionare

  1. Asta este o specie rara in RO. 🙂 Unii pur si simplu traiesc de la o pensie la alta privind la tv altii continua sa munceasca diverse cat mai pot ca sa isi mareasca venitul.

    Ti-ai schimbat look-ul la blog!

Lasă un răspuns

