Chinezoiul si glumele lui de cacat

La parterul casei in care stau coabiteaza un chinezoi. El are o chestie, cred ca nu il duce capul la ceva mai inteligent, de multe ori cand il intreb ceva imi raspunde cu o „gluma” legata de cacat. De exemplu, il vad mancand chestii ce nu stiu ce sunt, il intreb ce mananci, el imi spune cacat de nu stiu ce animal. Dupa 2,3 faze mi-a trecut, nu il mai intreb ce mananca. Acum ceva timp, vecina noastra, trecand prin fata casei a bagat o flegma mare pe iarba noastra. L-am intrebat pe el , ca e mai vechi si in America si in cartier aici, e normal asa ceva? El imi raspunde ca sa ma bucur ca e doar atat si nu mai rau. Ce sa fie mai rau, intreb eu , nestiutor. Si normal, imi raspunde ca putea sa se cace pe iarba noastra, ceea ce era mai rau.

Zilele trecute ma intorc acasa si il gasesc spaland mere. Ii zic ca in Romania merele alea se cheama bot de iepure. El zice dar stii cum se cheama merele astea in China? Eu  intreb curios cum. Si il vad ca face o pauza mica, incercand sa isi gaseasca cuvintele. Mi-am zis, dezamagit, in gandul meu, iaca iar vine gluma de cacat cu cacat. Totusi eram curios sa vad cum face legatura intre denumirea merelor si cacat. Chiar am fost putin impresionat! Dupa momentele de sfortare intelectuala, imi spune ca in China la merele alea le spune monkey’s ass. Bai si m-am enervat! Si am inceput sa il boscorodesc, ca doar faceam schimb de cultura si el face glume proaste(asta mi-a venit in cap pe moment), ca de cate ori suntem in bucatarie el tot aduce vorba de cacat si am plecat boscorodind si ofuscat la mine in camera. Ala a zis ca scuze si ca nu mai face.

A doua zi dau iar de el si imi spune ca scuze pentru ieri dar hai sa iti spun ce e cu monkey’s ass. Cica in China, cand fetele se pregatesc de noaptea nuntii, se aranjeaza, se fardeaza se fac rosii in obraji. Uneori exagereaza si atunci batranii rad de ele si le spun ca arata ca fundul de maimuta. Ca cica maimutele cand is in calduri au fundul rosu, sa arate ca is preagatite de imperechere. De acolo toata treaba.

Ne-am pupat, ne-am impacat si mi-am zis, uite , fix acum cand puteam sa invat ceva din alte culturi, m-am suparat si am facut scandal. Si fix acum, cand scriu aici, mi-a trecut o idee prin cap, merg sa bag pe google daca maimutele chiar au fundul rosu sau m-a mintit ala.

 

2 gânduri despre „Chinezoiul si glumele lui de cacat

Lasă un răspuns

