Mi s-au schimbat gusturile?

Am dat de un clip pe youtube in care povesteste un american cum i se pare macnarea romaneasca. Mi-a atras atentia ca atunci cand a vorbit despre dulciuri a spus ca prajiturile romanesti de cofetarie i s-au parut fara gust. Mie dulciurile de aici mi se par prea dulci. Unele chiar exagerat de dulci. Mi-am facut de cateva ori ciocolata de casa, dupa retete diferite de pe site-uri romanesti. Reteta romaneasca, cantitati romanesti. De fiecare am fost multumit de gust, am observat totusi ca nu o simt asa dulce ca in Romania. Abia dupa ce am vazut ce a zis americanul despre dulciurile romanesti mi-a picat fisa, cred ca mi s-au schimbat gusturile.

Iaca si clipul respectiv, american ce descrie bucataria romaneasca, incepe un pic discutabil, cu shaorma ca mancare de baza, insa merita vazut clipul:

 

2 gânduri despre „Mi s-au schimbat gusturile?

Lasă un răspuns

