Idei de afaceri cu animale

Am vazut pe aici tot felul de afaceri de care nu auzisem prin tara, poate intre timp s-au mai schimbat treburile. Pentru inceput, cateva afaceri cu animale, ca tot am vazut ca s-a deschis cafeneaua cu pisici in Bucuresti.

Inchiriere de capre pentru tuns iarba

Prima, am citit pe internet despre ea, poti inchiria capre sa iti pasca iarba de pe proprietatea care o ai, ca daca nu o ai nu are rost sa inchiriezi caprele. Dar ideea mi s-a parut simpatica, am aflat citind ca mai nou se pot comanda si pe Amazon capre pentru „tunsul” ierbii, comenzile sunt totusi limitate la anumite zone, in general cred ca is zone unde exista capre. Avantaje ar fi ca nu polueaza, fertilizeaza terenul in mod natural fara chimicale si sunt cu 50% mai ieftine fata de oameni.

Inchiriere de catei

Mai poti comanda si catei. Ai un eveniment, cu copii sau iubitori de animal, inchiriezi niste catei pentru cateva ore. Ii aduce intr-un tarc si te joci cu ei si ii mangai. Ma gandesc ca in Romania materia prima pentru o afacere de genul ar fi ieftina.

Inchiriere de magari

Ce mai poti inchiria pentru evenimente? Daca exista spatiul necesar, se pot inchiria magari! Cu care magari organizezi curse de calarie. Mi se pare foarte distractiva treaba, sper ca magarii aia nu sunt chinuiti totusi.

Un exemplu distractiv l-am gasit pe youtube, a se observa ca omul avea curte mare. Magarii sunt la minutul 6:11, ar trebui totusi sa inceapa automat de acolo:

 

Clona animalului iubit

Tot legat de animale, http://www.cuddleclones.com/, trimiti poza cu cainele, pisica sau hamsterul si iti fac o copie de jucarie. Unii gasesc ideea ciudata, mie personal imi place.

 

Lasă un răspuns

