Bizarro world

Nu stiu daca stiti episodul acela din Seinfeld cu Bizarro world, unde Elaine isi gaseste niste prieteni care arata exact ca Jerry si restul trupei. Ei bine, cum viata in America e ca in filme, trebuie sa spun ca mi-am gasit si eu „bizarro” prietenii aici.

Pe unii i-am vazut in treacat pe strada, de exemplu Angela. Parul, statura, mersul, expresia, si  mai ales privirea, identice cu ale Angelei m-au facut sa tresar in timp ce ma plimbam prin New York. Stiam ca nu are cum sa fie ea, insa culmea, cand am coborat privirea am observat ca si cainele care il plimba era identic cu al Angelei! Nu era ea, asta a fost insa una din cele mai puternice bizarro experiente.  Apoi au mai fost prieteni sau persoane cu care am lucrat. Alex, care in Romania facea service la ceva aparatura medicala, in New York era manager de bar si patron de afacere cu whisky-uri vechi si scumpe. Ambii is inalti, au gura la fel, au mersul la fel si fac glume proaste. George in Romania era agent de vanzari(ceva aparatura de retea), in America livreaza pizza(salate si sandwich-uri si paste, sa fiu mai specific. Ambii negriciosi, vorbesc foarte repede, plini de energie si fac glume cu toate fetele pe care le vad. Si mai sunt cativa, nu are rost sa ii spun pe toti aici.

Niciodata nu e o singura trasatura comuna, e o combinatie de trasaturi fizice si..nefizice(!?).  Am povestit cuiva si mi-a zis „aaa, clar, iti e dor de tara!”. Lucru care m-a enervat, nu de alta, insa si daca mi-ar fi dor de tara nu inseamna ca is nebun, ca am vedenii! De altfel, din acest motiv am si amanat acest articol, nu am avut chef de altii sa imi spuna ca nu am vazut ceea ce am vazut.

Ultima bizarro experienta, care m-a si facut sa scriu acest articol, a fost una la care nu ma asteptam. Am descoperit pe bizarro insumi. Adica e unul care seamana cu mine si are comportament asemanator. Si nu mai poate nimeni sa spuna ca imi e dor de..mine, ca nu imi e, nu mai exista explicatii parapsihologice de data asta, treaba e reala. Bizarro insumi sta in Los Angeles si e cameraman si regizor, face de toate ca e la inceput de drum.

5 gânduri despre „Bizarro world

  1. „dor de casa?!”lasa-ma cu explicatia „tampilor”. au si ei o parerea, una buna (din punctul lor de vedere) dar ar trebui sa o tina pentru ei. Sa si-o zica in cap, sa o rumege , sa o dilateze asa cum isi doresc, dar sa o tina pentru ei !!!! acuma ca ca am citit articolul sunt curios de al meu Bizarro, oare pe unde bantue?!

    • in general nu ma afecteaza „gura lumii”, insa cand e vorba de prieteni, de la care as avea pretentia ca ma cunosc ..mai pun botu’ si eu:)
      Bizarro tau te anunt eu de il intalnesc, am insa niste dubii in legatura cu el, ca esti o combinatie deosebita tu

  2. Pingback: America e ca in filme? | Marius in America

Lasă un răspuns

