Avem toti mocheta la fel

M-am uitat azi la un film romanesc si am vazut faianta in baie cum am avut si eu, zugraveala cum am avut si eu(din aia cu stropi pe pereti) si lenjerie de pat cum am avut eu(albastra cu elefanti). Am realizat ca si aici, in America, sunt multe chestii standard, mai multe decat as fi crezut avand in vedere ca posibilitatile sunt mai mari si variate.

  • mocheta de culoare bej(sau crem, una din ele ca nu im idau seama de diferenta, asa ca nisipul, precum in poza)

covor

Am vazut culoarea asta in multe filme la tv, la cinema, pe youtube, poze, unde locuiesc eu. Chiar i-am zis filipinezului meu ca ” in America toti au mocheta de culoarea asta” de fata cu un american care s-a cam ofensat de nu am stiut cum sa o dreg ca sa nu par mocheto-rasist. Culmea, in aceeasi zi am fost in vizita la american acasa si apoi la fratele lui, ambii aveau repectiva mocheta  standard in casa.

  • intrerupatoarele sunt 99% din cazuri de 2 feluri:

intrer1 intrer2

aici trebuie sa recunosc ca e o slabiciune de-a mea, nu prea is pasionat de design interior, insa visez ca daca o sa am casa mea vreodata sa am un intrerupator frumos si original, cu rama frumoasa imprejur si eventual cu led.

  • usile, cel putin cele de interior, inclusiv cele de la dulapul incastrat in perete, sunt ca cea din imagine:

usa

Astea sunt cateva lucruri care mi-au venit pe moment. Ar mai fi mobila de bucatarie la care exista  un design clasic cu  mici modificari. Iarna mai toti  poarta geaca/hanorac/ceva de la The North Face, lucru care m-a facut alergic la firma asta.

4 gânduri despre „Avem toti mocheta la fel

  1. Bine ca aveti! Acuma, mai in serios, poate si standardizarea are avantajele ei: sunt produse in masa deci teoretic pretul ar trebui sa fie accesibil pentru majoritatea, iar intrerupatorul, unul din cele doua modele, daca se strica va fi usor de inlocuit; in schimb cel cu leduri s-ar putea sa fie mai greu de reparat-inlocuit 🙂
    Pe de alta parte, standardizare exista si in alte tari, doar ca in Romania, dupa 1989 ne-am apucat de modificari. Fiecare cum am putut, ce am putut modifica pe la blocurile standard, iar cele care au fost reabilitate termic nu mai sunt cenusii, le-au colorat.
    Poate americanii sunt mai comozi/practici si de asta majoritatea au aceeasi mocheta!

    • probabil multi stau in chirie pe aici si atunci nu investesc in amenajarea casei prea mult, altii nu investesc ca nu vor..si iaca asa avem mai toti la fel.

Lasă un răspuns

